logo 133490086logo 133490086logo 133490086logo 133490086logo 133490086

Izvedbeni načrt POMLADNE USTVARJALNICE (DAN ZEMLJE 2018)

CILJI:

  • Otroci pridobivajo izkušnje kako sam in drugi ljudje vplivajo na naravo in kako lahko dejavno prispeva k varovanju naravnega okolja.
  • Otroci odkrivajo in spoznavajo dejavnike, ki so potrebni za rast rastlin.

POTEK DEJAVNOSTI

18. 4. 2018 ob 9.00 Ogled predstave POJOČI SMETKONJAMI (Miškino gledališče KUKUC)   (oddelki 2. starotne stopnje).

19. 4. 2018 ob 10.00  Urejanje gredic; sajenje dreves, sadik, semen. (oddelki od 2-6 let).

20. 4. 2015 ob 10.00 

Delavnica na Tartinijevem trgu v sodelovanju z JP Okoljem Piran (oddelek 5-6).

SAJENJE DIŠAVNIC IN ZELIŠČ V LONČKE.

OBDARITEV MIMOIDOČIH S POSAJENIMI ZELIŠČI, DIŠAVNICAMI.

RISANJE NA TEMO – SKRB ZA ČISTO OKOLJE PLANETA ZEMLJE.

          IZVAJALCI: Vsi strokovni delavci

 

NACIONALNI PROJEKT: NAŠ KRAJ-NJEGOVA KULTURNA IN NARAVNA  DEDIŠČINA PODPROJEKT: Voda od mita do arhitekture

Okvirni izvedbeni načrt

Namen projekta:

  • Otroci bodo spoznavali vodne vire kot dediščino celotnega človeštva, mite in arhitekturo povezano z vodnimi viri  v našem okolju.
  • Razvijali bodo kritično mišljenje ob spoznanju, da kljub temu, da večji del našega planeta prekrivajo vodne površine, vode ni v neomejenih količinah.

Cilji projekta:

  • Seznanitev otrok s pojavnimi oblikami vode v naravi, njenim pomenom za človeka nekoč in danes.
  • Otroci bodo ob spoznavanju in doživljanju mitov o vodi spoznavali preteklost ter njihov vpliv na sedanjost.
  • Sodelovanje z institucijami in strokovnjaki lokalnega okolja na področju vodnih virov, arhitekture.

NEKAJ IZHODIŠČ ZA RAZISKOVANJE:

  • Ali lahko voda teče navzgor?
  • Koliko je voda stara? (voda samo kroži, ne izgine…)
  • Ali lahko režemo vodo?
  • Kaj mi pomeni voda?
  • Voda je modro zlato.
  • Koliko vodnjakov je v Piranu?
  • Kako sta nastali jezeri v Fiesi?
  • Zakaj je morje slano?
  • Kdo je Neptun?

Unesco koordinatorica Lavra Bregar

September 2017

© 2017 Vrtec Mornarček Piran